Om easyNAV

Det er min forretningsforståelse med afsæt i min regnskabserfaring der gør, at jeg kan binde forretning og IT sammen. Det motiverer mig at bygge bro mellem brugere og udviklere af Dynamics 365 Business Central eller NAV. Mit fokus er langsigtede løsninger i Dynamics 365 BC / NAV med en pragmatisk og ansvarlig tilgang.
 

easyNAV er stiftet i 2017 af Birte M. Jensen.

Birte M. Jensen har en baggrund som seniorkonsulent og løsningsarkitekt i Dynamics 365 Business Central og NAV, med mere end 15 års erfaring. Siden 2017 i egen konsulentvirksomhed easyNAV Aps.

Hun er Microsoft certificeret i både Dynamics 365 Business Central og NAV:
2021: Dynamics 365 Business Central Functional Consultant Associate 
2011: Microsoft Certified IT Professional – Dynamics NAV

Hun er certificeret i Continia Software apps til Dynamics 365 Business Central:
2023: Continia Document Capture Professional User
2023: Continia Payment Management Professional User
2023Continia Expense Management Professional User

Hun er rådgiver i SMV Digital – se mere om tilskud her

easyNAV dækker således alle områder indenfor:

Kunden skal være i centrum i easyNAV og vi ønsker et tæt samarbejde med vores kunder. Hvordan kan dit firma optimeres med IT? Nøglen til succes ligger i et samarbejde omkring dine forretningsprocesser. Så enkelt er det! Vi glæder os til at hjælpe din virksomhed.

Se referencer fra kunder her.